Van het adviseren van commercie tot het begeleiden van nieuwe klanten, en van de bedrijfsadministratie tot inkoop. Dat allemaal foutloos verwerken zodat iedereen hier, dankzij onze efficiëntie, lekker werkt. Een mooie uitdaging, toch? De afdeling business services houdt zich binnen de organisatie bezig met de ontwikkeling en het beheer van onze administratieve klant- en employee-processen. Dagelijks werken aan een efficiëntere en effectievere organisatie. Met 400 collega’s zijn ze de eigenaar van de (financiële) administratieve keten van Randstad Groep Nederland. Met duizenden unieke klanten, meer dan 100.000 employees, en een veelvoud aan wensen en klantvragen is de administratieve keten complex en uitdagend! Ze bieden advies, implementatie en nieuwe oplossingen. Hierdoor stellen ze onze collega’s in het veld in staat om zich maximaal op hun klanten, kandidaten en medewerkers te richten.
Binnen de afdeling wordt er gewerkt middels de LEAN-systematiek. Dagstarts, capaciteitsplanning, en het continu sturen op kwaliteit en doorlooptijd staan centraal. En doordat ze met zoveel man voor het beste resultaat gaan, blijft iedereen van elkaar leren om zo uiteindelijk mooie, interne stappen omhoog te maken.
Binnen de afdeling wordt er gewerkt middels de LEAN-systematiek. Dagstarts, capaciteitsplanning, en het continu sturen op kwaliteit en doorlooptijd staan centraal. En doordat ze met zoveel man voor het beste resultaat gaan, blijft iedereen van elkaar leren om zo uiteindelijk mooie, interne stappen omhoog te maken.